środa, 12 września 2012

Przykra wiadomość.

Zawieszam Bloga.


Mam kilka konkretnych powodów.
Wiem, wkurzycie się na mnie, ale uwierzcie... Ja już nie mam siły.
Komentarze z uwielbianego przeze mnie bloga i oskarżanie mnie o kopiowanie czyichś pomysłów.

Czy ja rozdziały kopiuję z tego bloga ?

Jest mi przykro i przepraszam.
Za jakiś tydzień, może dwa powrócę.
Zaskoczę Was.

Ale za moją nieobecność nie obwiniajcie mnie, lecz osobę na tyle chytrą i sprytną, przez którą cierpi moja psychika i twarz zalewa się łzami.

Wspomniałam w wywiadzie, że jestem osobą wrażliwą i łatwo mnie zranić.

Ktoś to wykorzystał.

Przepraszam najmocniej tych, którzy we mnie wierzyli.
Uwierzcie - powrócę.

List do osoby anonimowej podłamującej mnie na psychice :

Czy tego właśnie chciałaś? Tak, odchodzę. Moi wierni, najukochańsi na świecie czytelnicy będą obwiniać osobę, która spowodowała to, że może mnie tu nie być nawet przez miesiąc. Przez Ciebie cierpię. Za dużo komentarzy z twojej strony o wulgarnej treści.
Zakochana w "Stretched Jellies". Hmm? Czy to prawda? Owszem... Ale to nie jest powód, by dyskryminować inne blogerki z blogami mniej sławnymi od ChisanySekai. Zastanów się... Miło by ci było jak ty poświęcasz sześć, siedem, albo osiem godzin nad jednym rozdziałem, a tu znalazła się osoba, która potrafi popsuć ci humor na cały dzień. Zapamiętaj - może i jestem osobą wrażliwą, ale to nie powód, by próbować mnie poniżać.

TO TY ZNIŻASZ SIĘ DO MNIEJSZEGO POZIOMU NIE UKAZUJĄC GODNIE SWOJEJ TWARZY. Nie mszczę się nigdy. Jednak przesadziłaś - dowodem tego jest ta notka.

***

Przepraszam jeszcze raz. Mam nadzieję, że jak odpocznę, to wrócę silniejsza.

~ Wasza Yui Hyun.

26 komentarzy:

  1. Nie rób takiej dużej przerwy.! ;cc Ona po prostu jest zazdrosnaa :|

    Oby mi ten czas szybko zleciał. :c i innym czytającym też.. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem. Ale raczej DOSKONALE to za mało powiedziane.
    Ja znalazłam się w podobnej sytuacji - również przez tę osobę. Trzymaj się, ja jakoś wyszłam z ochoty zabijania się przez nią. Jest już okej - trzymaj się kochana i szybko wracaj.
    Każdy ma swój mózg i swoje pomysły. Zresztą czy ChsisanaSekai przypadkiem nie kopiuj pomysłów z dram?
    Ach.. sama sb odpowiedz. Nawet imiona są identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ! Będę na ciebie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem autorką " tego bloga " i jakoś nie widzę kopiowania rozdziałów.
    Zawsze znajdzie się ktoś kto nie będzie kochał twych opowiadań. Przecież nie wszyscy kochają moje rozdziały.
    I nie - NIE KOPIUJE POMYSŁÓW Z DRAM !
    Ile razy mam powtarzać?! Sama czasem dostaję obraźliwe komentarze od Twoich czytelników i jakoś nie zawieszam bloga.
    Imiona tak - biorę z dram, bo skąd je mam brać ? Nie jestem Koreanką i nie znam ich więc szukam po dramach, aktorach imion i to dozwolone. Przecież np. imię Hana też jest z dramy.
    Pomysły wymyślam leżąc na łóżku bo zaśnięcie zajmuje mi 3-4 godziny. Poświęcam na napisanie rozdziału i wymyślenie ponad 6 godzin...
    Mój blog stał się " tym " przez moją ciężką pracę... Ty zawieszasz przez dwie osoby bloga ? ( bo chyba to dwie inne patrząc po style pisma i wyrażania się )
    Jesteś bardzo słaba psychicznie. Mam nadzieje, że jak wrócisz będziesz silniejsza i przez parę osób nie " załamiesz się ".
    To pierwsza i najważniejsza cecha blogerki : Pewność siebie i siła...
    Mam nadzieje, że nie będziesz tylko mówić, że ty jesteś poszkodowana. Również bardzo cierpię przez niektóre komentarze, ale staram się być silna dla czytelników.
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To nie moi czytelnicy, lecz osoby, które znalazły się na twoim blogu, przez twoją reklamację.
      Piszą co sądzą.
      Widziałam te komentarze.
      Ale zapewniam cię.
      Moi czytelnicy nie są tak wredni.

      Fakt, ktoś przesadził.

      Aha i jeszcze jedno.
      Nie robię z siebie ofiary, bo sama widzisz jak jest.
      Tak na prawdę mam wrażenie jakbyś cieszyła się z mojego odejścia i ze złośliwych i nieprawdziwych komentarzy twoich czytelników.

      Mam nadzieję, że przestaniesz mnie obwiniać za to co się dzieje i spojrzysz realnie ... :/

      Usuń
    3. Nie spotkałam kogoś kto by tak perfidnie kłamał.
      Przecież ChisanaSekai - ostatnio pisałaś że zasypianie zajmuje Ci 2-3 godziny, a teraz raptem 4?

      Kiedyś też pisałaś, że oglądasz mało dram.
      A na Twoim koncie na zapytaj pisałaś że obejrzałaś ponad 100.
      Ironia..?

      Zbieram materiały by za jakiś czas napisać opinie poszczególnych blogów.

      Usuń
  5. ja się cieszę z Twojego odejścia...
    według mnie twoja opowiadanie jest denne i ma za dużo dialogów.
    mówisz, że jesteś poszkodowana, ale dobrze Ci ludzie mówią.
    ja wiem, ze ty jesteś Anonimem1 u Chisany. Ona nie jest tak chamska, aby cieszyć się z kogoś nieszczęścia.
    nagle wwalasz nowych bohaterów...
    a do anonimka. zasypianie zajmuje różnie i od dnia -..-
    w całym życiu oglądałam 800 dram ( ja ) a ona pisze, że ( w tym momencie, roku ) ogląda mało dram...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja?! Chyba cię pogięło.
      Kocham jej bloga! Jest świetny i jeśli "wiesz" to się mylisz.
      W przeciwieństwie do ciebie jestem odważna i zawsze pokazuję swoją prawdziwą twarz...

      Usuń
    2. a jak mam pokazać swoją twarz jak nie mam konta na google? ty tylko ją dołujesz swoją obecnością !
      jest miła, troskliwa ( pisałam z nią pare razy ) wiesz jaka ona jest silna ? Wiesz jak bardzo ją każde złe słowo rani, ale stara się być silna.. dla kogo ? siebie ? nie - dla czytelników, a ty i ci twoich anonimowie teraz chcecie zbesztać jej perfekcyjną opinie !

      Usuń
    3. Co? Nie ukazując swojej twarzy bronie samej siebie detektywie.
      Nie pozwolę, żeby jakiś szkodnik, któremu zaszłam za skórę zaczął zlę komentować mnie i moje blogi. To ŻAŁOSNE co mi tu wypisujesz. Że niby płaczesz przeze mnie? Tylko ośmieszasz się. Powinnaś się bronić, a nie kulić ogon bo cię skrytykowałam.

      Usuń
    4. Mogłabyś jej nie obrażać. Chamskie anonimy nie należą do moich ulubionych.
      Ona jest moją koleżanką ze szkoły.
      Nie powinnaś się tak wyrażać w stosunku do niej.
      Nie ośmiesza się, pisze co czuje.
      Nie dziwię jej się, też bym była smutna...

      ChisanaSekai na początku się broniła, a teraz?
      Anonimy ją zadręczyły i ma zamiar ZREZYGNOWAĆ Z BLOGA.
      A moja Noona? Ma zamiar powrócić.

      * Ona się nie mści... Nie zniża się do poziomu ludzi takich jak ty, bo stać ją na więcej.
      * Na następny raz uważaj na słówka, bo wszystkie dziewczyny ze szkoły - koleżanki, przyjaciółki i Mira stawią się za nią.
      * To TY jesteś ŻAŁOSNA pisząc coś takiego...

      Usuń
    5. Ja nie mam zamiaru zrezygnować z bloga -.-
      Nigdy takiego czegoś nie pisałam -.-

      Usuń
  6. Szkoda,że zawieszasz bloga.;(
    był jednym z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh szkoda że zawieszasz bloga T^T
    Ale nie dziwie Ci się w sumie...
    Nie wiem o co temu anonimowemu chodzi, ja czytam "tego bloga" i uważam że twój blog i blog ChisanaSekai w ogóle nie są podobne, bardzo się różnią.
    Mam nadzieję że dasz radę i nie usuniesz bloga, bo to jest jeden z moich ulubionych :)
    Postaram się przeczekać ten tydzień lub dwa i wierzę że uda Ci się przetrwać.
    Czekam na kolejny rozdział ^^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się tymi oskarżeniami ! . Przeczytałam ten drugi blog i wogóle nie jest w nim nic podobnego do Twojego ! . No nie mogę ogarnąć co ta zazdrość robi z ludźmi -.- . Rób to co kochasz , kontynuuj swoją pasję i nie zważaj na te durne komentarze ! Zawsze znajdzie się ktoś , kto musi zniszczyć komuś życie . Niestety właśnie taki jest XXI wiek ;C . Ale jak już mówiłam : RÓB TO CO KOCHASZ ! ;* / Ewkaa :D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. mam e-maila . ale o co chodzi ? / Ewkaa .

      Usuń
  9. Mówisz do mnie? :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się ja tak nie sądze. Wasze blogi się bardzo róznią! Oba są świetne i oba czytam. Nie rób tego z powodu głupich komentarzy. Mojego bloga nikt nie czyta jedynie dwie osoby a praktycznie jedna a twojego? Mnóstwo osób. ośągnełaś coś wielkiego co ja bym chciała również osiągnąć.Jesteście obydwie super i chciała bym czytać obydwa wasze blogi.Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Błagam nie !!! :((( To tylko jedna osoba reszta tak nie uważa :( Mi się bardziej podobają Twoje notki niż tamte :( No weź zlituj się :(((

    OdpowiedzUsuń
  12. Pibip Pibip Wlaśnie minęły dwa tygodnie. Czekam na rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę dać sobie ręce obciąć, że ten złośliwy anonim to ChisanaSekai.
    Można doskonale poznać, po stylu pisania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eejj!!!!
    Dziewczyno, nie załamuj się!
    Wszystko będzie dobrze :)


    A tak, a pro po...
    Kiedy napiszesz?!
    Czekam już 4 tygodnie i nie widzę nic nowego :'((
    Teraz ja się załamie ://

    Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powróciła, i to już na dobre. Zawsze z Wami będę.

      Wróciłam silniejsza, nabrałam pewności siebie i zyskałam wiele pomysłów.

      Usuń


~~REGULAMIN~~

* Proszę nie reklamować się - to nie tablica ogłoszeń.
* Jeśli komentujesz, przeczytaj choć połowę notki.
* Akceptuję krytykę, ale nie chamstwo i obraźliwe teksty.
* Anonimowi mogą dodawać komentarze.
* Nie kopiuj - prawa autorskie są na każdym blogu, a do sądu łatwo wezwać.
* Staram się odwdzięczyć za każdy komentarz.
* Napisz, że obserwujesz.