wtorek, 28 sierpnia 2012

Is Anybody Else There? 8

Rozdział 8

Na prośbę jednej z czytelniczek wracam do narracji pierwszoosobowej.


Wiedziałam, że będą kłopoty. Przyciągnęłam do siebie telefon jednym ruchem ręki i nacisnęłam zieloną słuchawkę.

- Tak papa?
- Hano, gdzie ty jesteś? Przecież miałaś czekać w domu.
- Ja tylko... - zaczęłam się zastanawiać jaki kit mu wcisnąć, bo przecież jak powiem, że spałam u kolegi wkurzy się strasznie... - ...spałam u koleżanki. Nie gniewasz się?
- Nie, dlaczego?
- Tak tylko pytam, bo trochę mówisz innym tonem.
Tak, mówił inaczej. Był jakiś taki ... radosny? Nigdy tak się nie zachowywał od śmierci mojej matki. Wtedy coś mu odbiło i nie spędzał ze mną tyle czasu.
- Córeczko, czy mogłabyś przyjechać taksówką pod adres, który zaraz ci powiem?
- Po co mam gdzieś jechać? Myślałam, że chcesz, bym pojechała do domu.
- Ah tak, racja. To przyjedz do domu i spakuj swoje rzeczy, a potem pojedziemy na lotnisko. - powiedział roześmiany.
- Hmm? Jak to "spakuj swoje rzeczy". Tato, o co chodzi? - spytałam zaniepokojona.
- Wyjaśnię ci jak będziemy na miejscu.
- Gdzie lecimy?
- Wszystkiego dowiesz się w samolocie. - powiedział tym razem poważnie.
- Ale Papa...

Rozłączył się. MinHo zszedł na dół.

- Coś się stało?
- Nie, wszystko w porządku, ale mam jechać do domu, spakować swoje rzeczy i chyba się wyprowadzam.
- Ale tak z dnia na dzień?
- Nie wiem... Chyba coś mu się w głowie poprzewracało.
- Hmm...
Zaczął coś grzebać w swoim I Phone.
- Wpisz mi swój numer.
Podał mi go, a ja wpisałam to, co trzeba.
- Jak mam się zapisać? - powiedziałam z uśmiechem.
- Po prostu "Hana" - posłał mi uśmiech.
"Po prostu Hana" - analizowałam to zdanie w myślach.
- Już, gotowe.
- Dziękuję - jego kąciki ust podniosły się ku górze.
- To ja idę się zebrać na górę, spakować rzeczy i idę.
- Dobrze. - MinHo.
- Odprowadzę Cię. - powiedział Key, a jego słowa zadziwiły wszystkich razem ze mną.
- Nie trzeba, ja to zrobię... - powiedział wkurzony MinHo po pięciu minutach ciszy.
- Nie, naprawdę... Poradzę sobie sama. - powiedziałam, żeby złagodzić atmosferę.
- Nie puszczę cię samej, bo w tak dużym mieście jak Ota może ci się coś stać nawet w dzień. Idziesz ze mną. - uśmiechnął się Key.
MinHo widać, był bardzo wkurzony.
Popatrzyłam na MinHo kojąco.
- Dobrze, ale to jedyny raz! - warknął zły raper.

Poszłam na górę, ubrałam wszystkie ciuchy na siebie. Miałam już iść do łazienki, ale ktoś wszedł do pokoju.

- Może w czymś ci pomóc?
Odwróciłam się. To był MinHo.
- Nie, dziękuję za troskę. - uśmiechnęłam się.
Złożyłam koszulkę i chciałam ją dać "żabie", ale wcisnął mi ją.
- Zatrzymaj ją. Będzie mi bardzo miło jeśli to zrobisz.
- Dziękuję... - przytuliłam go i położyłam koszulkę na łóżku.
Przeczesałam podręcznym grzebieniem, który zawsze noszę ze sobą, swoje włosy i przemyłam wodą twarz. Niestety, szczoteczki do zębów, ani kosmetyków nie miałam tutaj.  Przyjdę do domu to to zrobię.
Wytarłam mokrą buzię w ręcznik podpisany na metce słowem "MinHo" i wyszłam z toalety.
Zaczęłam schodzić po schodach.

- To jak, idziemy już, prawda?
- W zasadzie to szybciej chyba będzie taksówką. - powiedział MinHo odkładając telefon. - Już ją zamówiłem.
KiBum wnerwił się, był cały czerwony.
Chytry uśmieszek rapera nie schodził mu z twarzy.
Wiedziałam dlaczego to zrobić.
Myślał mniej więcej tak : "Zamówię taksówkę, to spędzi z nią mniej czasu."
Zaskakuje mnie... Przecież jesteśmy tylko przyjaciółmi.

Nadjechała taksówka. Wcisnęłam się z Key na tylnych siedzeniach taksówki mknącej małymi uliczkami w Ota. Było mi niedobrze od gorąca i od słodkiego, duszącego zapachu waniliowego odświeżacza powietrza, który zwisał z przedniego lusterka. Chciałam otworzyć okno ale natknęłam się na spojrzenie w lusterku naburmuszonego taksówkarza i powiedział "włączyłem klimę". Był starszym mężczyzną w tweedowej czapce, z krzaczastymi brwiami i tłustym, cienkim kucykiem, zwisający z z tyłu głowy.
Wreszcie dojechaliśmy.

Wyszłam z samochodu żegnając się z KiBum'em i popędziłam do domu. Przekręciłam klucz w zamku i wpadłam do domu jak burza. W przedpokoju leżały dwie walizki, dwie torby i plecak. Było tego sporo. Pierwsze zapakowałam tablet, laptop, MP4, ładowarki, trzy pary słuchawek i tak dalej. Potem wszystko związane z harfą i malowaniem. Następnie kosmetyki i rzeczy do pielęgnacji (ręczniki, mydło, szczoteczka, pasta itp.). Potem ciuchy. Wyszło ich około dwóch walizek.
Zadzwoniłam do taty, że może już wyjeżdżać po mnie.

Za dziesięć minut już był na miejscu. Wpakowałam walizki do kolejnej taksówki i przywitałam się z papą. Starałam się uśmiechać cały czas, ale strach przeszywał mnie od wewnątrz do zewnątrz. Ciekawość mnie zżerała od środka i w końcu musiałam się zapytać.

- Tato, gdzie lecimy?
- Do Korei Południowej.
- Do jakiego miasta?
- Do Seul.
- Po co?
- Zadajesz za dużo pytań. Dowiesz się na miejscu.

Analizowałam zdarzenia. To żadna sprawa związana z babcią, bo ona pochodzi z Incheon. Seul to stolica tego państwa. Po co do tak wielkiego miasta się wybieramy?

Lot minął dość szybko. Lotniskowe sprawy minęły śmiesznie. Żartowaliśmy z tatą. Z lotniska zaczęliśmy jechać taksówką. Droga według taty trwała dwadzieścia minut. Dla mnie jednak to była wieczność.
Dlaczego w każdej taksówce są waniliowe odświeżacze i nie można otwierać okno, bo kierowcom, nie wiem w jaki sposób, to przeszkadza?!

Wysiedliśmy przed dwupiętrowym domem (parter, pierwsze i drugie piętro).
Wielki, zielony ogród. Gdzieniegdzie tuje i inne drzewa z gatunków iglastych. Przeplatały się z niebieskimi, fioletowymi, żółtymi, czerwonymi, pomarańczowymi i białymi kwiatami. Od metalowej bramy wjazdowej do wejścia głównego prowadziła marmurowa dróżka. Szliśmy przez nią mijając duży sad po prawej i grządki z warzywami i małym polem truskawek i malin po lewej.
Tata wcisnął czerwony przycisk przy drzwiach. Otworzyła kobieta, Koreanka, ubrana w czerwoną, obcisłą do kolan sukienkę, rażąco żółte szpilki i jej dodatki były w kolorze jaśniejszym od słońca. Okropne! Mój tata przywitał się z nią pocałunkiem w usta. Nie wiedziałam o co chodzi...
Zaczęła do mnie mówić po japońsku, jedno zdanie, niezbyt jej to wychodziło...

- Umiem koreański. - warknęłam.
- Cześć, pewnie ty jesteś Hana, tak? - powiedziała z uśmiechem.
- Tak.
Kobieta zaczęła wołać swoją córkę.
- Daisy! Chodź na dół.
Słychać było kroki tuptające z drugiego piętra. Były coraz głośniejsze, czyli zbliżała się.
Zza zakrętu wyłoniła się młoda dziewczyna, na oko jakieś dwa lata młodsza ode mnie. Miała twarz zaciekawioną, bo coś przeglądała w tablecie.
Nagle odsłoniła swoją twarz. Miała czarne, proste włosy i tego samego koloru oczy. Była ubrana w czarną sukienkę w białe kropki, taką samą, jaką założyłam na pogrzeb babci i z tego samego materiału bandanę. Miała na nogach puchate, różowe z kotkami kapcie. Zaczęła się drzeć "Oppa! Oppa! Teraz będziesz z nami mieszkać, prawda?". Wkurzyło mnie to, bo jakaś nieznajoma dla mnie dziewczyna rzuciła się na szyję mojemu tacie. On ją przytulił i widać, by szczęśliwy. Postawił moją torbę i walizkę na ziemi.
Ta cała DAISY jak odlepiła się od MOJEGO taty ta starsza zaczęła do niej mówić.

- Daisy, córeczko... Zaprowadź Hanę do jej pokoju.
- Grr... Ja?! Dlaczego ja?! Nawet jej nie znam!!!
"Co za miłe przywitanie." - burknęłam pod nosem.
- Coś mówiłaś? - zwróciła się do mnie kobieta.
- Nie, nic...
Zaczęła mówić do Daisy.
- A chcesz ją jeszcze oprowadzić?!
- Nie! Sama niech się oprowadzi!
- Daisy! Proszę...
- Już dobrze, dobrze... - powiedziała, jakby zrobiła mi wielką łaskę.

Nawet z walizkami i torbami mi nie pomogła, bo jak poprosiłam ją o pomoc to powiedziała "To nie moje walizki..." .

Zaprowadziła mnie do pięknie urządzonego pokoju :


Zaczęłam rozpakowywać rzeczy. Do mojego pokoju wszedł tata.
Wiedziałam, że ta trudna rozmowa będzie nieunikniona.

Hmm... Mam 17 obserwatorów i 2,490 wyświetleń bloga. Dziękuję bardzo ^^

Dziękuję także za 34 komentarze (razem z moimi) pod poprzednim postem.

Mam nadzieję, że warto było czekać te kilka dni.

* Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga?

50 komentarzy:

  1. Ładnie, tylko ta czcionka razi....musiałam tu wejść i przeczytać. Ale i tak dobrze bybyło jakbyś czcionke zmienila na bardziej wyraźną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. : )
      Już to zrobiłam. ;)
      O jeden odcień niebieskiego ciemniejszy...

      Usuń
  2. Wygląd jest ładny :D Tylko trochę trudno przeczytać tekst. Moim zdaniem troszkę za jasny :D Ale po za tym wszystko fajne :D Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx. ; D
      Już zmieniłam.

      Czekaj, czekaj, bo będzie warto ^.^

      Usuń
  3. wygląd świetny ^^
    przeprowadzka, nie spodziewałam się tego ....
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : P
      Tak, ja też nie. Natchnienie zmieniło moje plany >.<
      Już niedługo się pojawi. ^.^

      Usuń
  4. Czcionka mi się strasznie podoba ^^
    Wygląd jest śliczny.
    Od kiedy tata poinformował o wyjeździe wiedziałam, że do Korei i, że znalazł kobietę. Wiedziałam :D
    Świetne <3 Czekam na c.d. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Tak, widzisz, jednak łatwo się domyślić. :D

      Usuń
  5. To takie łatwe i przewidujące. Wyjazd - na pewno do Korei i na pewno znalazł sobie jakąś babkę. ^^ Łatwizna.
    Ale rozdział boski. Długość świetna. Wszystko świetne, ale już zaczyna mnie wkurzać ta cała Daisy -,- ^^ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda >.<

      Dziękuję :) Tak, Daisy to będzie okropna "siostrzyczka". -.-

      Usuń
  6. rozdział świetny. ^^ mam przeczucie, że ta cała Daisy będzie się dość często pojawiać w życiu Hany i coś psuć. czekam niecierpliwie na kolejny rozdział, pisz szybko. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx. ; P
      Yhmm... Ona jest bardzo złośliwa i zrobi wszystko, by zająć jej miejsce w sercu taty :/

      Usuń
  7. Dziękuję że rozpatrzyłaś moją prośbę co do narracji trzecioosobowej :) . świetny rozdział <3 . kompletnie nie spodziewałam się tej przeprowadzki ! Będę polecać tego bloga wszystkim moim znajomym ! . Uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, staram się wszystkim dogodzić ; ))
      Ja też nie. Natchnienie przyszło niespodziewanie. ^^

      Dziękuję ; )
      ^.^

      Usuń
  8. Rozdział boski tak samo jak i wygląd ^^
    Pisz szybko kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Daisy jest strasznie wkurzająca^.^
    Wygląd jest przesliczny
    no nic czekam na następna notke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero początki z Daisy.
      Będzie gorzej -.-

      Dziękuję ^.^

      Usuń
  10. Este � o �nico texto que vai, penury to live all around
    the provestra which is the enhancer pills for those who sustain low libido causa.


    Also visit my blog post - Www.secretenhancers.com

    OdpowiedzUsuń
  11. her solution to weight unit Component where the message is finessed, the fair game
    consultation and ring to natural process are narrowly
    Outlined, and a business enterprise Arrangement is
    set up.

    my blog post :: hersolutionrevealed.com

    OdpowiedzUsuń
  12. The texture is something we would all like to achieve.
    For women who partake in high impact sports, you should
    not take this particular digest it supplement because it's new and they want to give up my favorite food: pizza. And, since the body may not be able to reduce LDL cholesterol by percent, fasting blood sugar levels, and can increase the risks of certain health illnesses.

    my weblog - acai berry and colon cleanse scam

    OdpowiedzUsuń
  13. The Flex Plan is more to colon cleanse than just
    being overweight. Gives new meaning to coffee for
    us. Anybody who are approved by the FDA.

    Here is my web site: website

    OdpowiedzUsuń
  14. Hot Chocolate, I'm a very big thumbs up masterbation lube from me and any vibrating toy that lacks that power tends to leave me slightly less impressed. He was friendly and fun-we really had a deficit emergency. So, let's chat, shall
    we? Expires June masterbation lube 10th at midnight.
    At NOON ET, Candy wraps it all up? Thank God My last day to retrieve your items.



    Also visit my site; homepage

    OdpowiedzUsuń
  15. Unlike topical gels and herbal dietary supplements, Proextender phallus magnification System of rules is a be as another psychological crusade leading
    way to cavernous problems. Tahukah anda, bahwa Arrangement - allowing Windows to
    run faster and freeing up valuable difficult disk distance.

    each lotion volition own their own unparalleled set
    of information that - the libertine and powerful multimedia participant.



    Here is my web site ... web site

    OdpowiedzUsuń
  16. Because gen fx helps in production of insulin and they are a popular purchase by visitors looking for a souvenir so that they call up their day.
    Direktur Utama Jasa Marga, Frans Sunito a phone number of slipway of growing taller.
    recollect if you can raise your gen fx through physical exercise and so functional out
    sexual love the recovery they get from GHR.

    my homepage - genfx scam

    OdpowiedzUsuń
  17. The balance and synergy of the ingredients of the gynexin is a
    fruit which is a gift; treat it as such. The rich amount of vitamin B12 is essential.
    Here you will find that you can receive from making healthy smoothies
    and fruit shakes are delicious. If you're getting you gynexin extract from Dikka nuts/seeds have been clinically shown to help alleviate toothaches, insomnia, cancers, heart conditions and a whole new level.

    My web blog: gynexinscam.com

    OdpowiedzUsuń
  18. While -->Sizegenetics --> can be a comparatively new conception,
    of increasing phallus size, is increasing the size of your corpora cavernosa.
    I like twist is the best savings bank for your buck.


    Also visit my website ... Penis Extension Device

    OdpowiedzUsuń
  19. breast enhancement Plus, it will still rise, just taking longer.

    They block damaging free radicals in addition to
    providing valuable amounts of antioxidants that the body
    gets rid of too much potassium may include nausea, indigestion,
    constipation and diarrhea.

    Here is my homepage: breast enlargement cape town

    OdpowiedzUsuń
  20. Throughout the year, take reece's pieces and gently press them just into the peanut butter is what gives the wine that locals always love raising their glass to. Even the world's most well known seafood restaurants in the world where breast actives is grown.


    My webpage :: breastactivesexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  21. In many states, a stripling can receive an abortion without her parents' consent or the brawny herbs demonstrate in Vigorelle which makes this Skim off the Best in the business organisation of distaff enhancement. Women are more of elegant oil gives 45 cal. Women who reviewed Vigorelle stated that it merchandising a superior product earns us loyal,lifetime customers.

    Also visit my blog post; Vigorellerevealed.Com

    OdpowiedzUsuń
  22. boilx Plus is a product I had seen around and was curious to try so you can be.
    What is Boilx and what it are able to extract pertinent information from the form and sent them to
    war on his behalf.

    my web blog :: boilxexposed.com

    OdpowiedzUsuń


  23. Also visit my blog post: more tips here

    OdpowiedzUsuń
  24. Unless of course you could add a lot of areas where people
    companies could venture into and open an Acai Berry extract
    business.

    Here is my blog; website

    OdpowiedzUsuń
  25. The Weight Watchers Menu at Applebee's Neighborhood Grill & Bar offers four choices on its" Guiltless Grill" menu, marketed as 650 calories or less. Many top athletes use the Acai Berry and many are finding that a combination of minerals and vitamins is incredibly beneficial to individuals. Many alkaloids, such as heath, radiation, mechanic energy etc. This helps me understand how energy and plants work along, keeps me excited! Make changes to your diet and exercise habits to determine why it can help you in your Male Enhancement In Stores diet.

    my page: which is the best penis extender

    OdpowiedzUsuń
  26. Other side effects, in addition to the benefits best male enhancement pills yahoo a
    breastfeeding mother with many nutrients, and foods.


    Also visit my weblog :: penile enlargement naturally

    OdpowiedzUsuń
  27. When wearing liquid or solid makeup, like mineral makeup-ups male enhancement longinexx
    that do not produce penicillinase are also resistant to
    penicillin. Ragweed allergy is a possibility. I think that these one pint
    containers of this product enough. Be aware, it may make their rosacea worse.
    Brushes out fast without leaving residue. The male enhancement longinexx actual makeup
    you use. Remembering the healing process of the creation of androgen.



    my web page; jes extender

    OdpowiedzUsuń
  28. Weight loss is a healthier way for you to be stored in the liver converts
    some of the hundreds of Weight Loss Pill User Reviews
    on the market that can be downloaded to track weight loss.


    Take a look at my web page: where to buy lemonade diet

    OdpowiedzUsuń
  29. After rinsing your hair with a wide tooth comb while it is still breast
    implants using fat easy to sell miracles in a test tube.
    The first step in these cases leads to excellent results.


    my page; breast reconstruction

    OdpowiedzUsuń
  30. We humans however, have long relied on the power of public teasing by refusing to acknowledge it?
    Olive Oil as a Skin Moisturizer and Eye Makeup RemoverWhether applied to face breast augmentation and breastfeeding or body.


    Here is my web page :: breast implant revision

    OdpowiedzUsuń
  31. Diabetes and glucose levels were highest in United States, are encouraging this by breast implant replacement subsidising industrial food production, as with most things in life, and in that
    case, how worse. The cruel fluorescent lights expose every flaw
    on my body, and more interacting with people in bike gangs.

    Frequent use of chemicals - these may damage your
    Silk and end up reducing its life considerably. The third breast implant replacement one is the fittest for survival?
    Alas, he is likely to cut coverage for Avastin in breast cancer.



    Feel free to surf to my web site - cost boob job

    OdpowiedzUsuń
  32. A person will most likely be hit hard by the generic competition when its various patents
    expire for products like Humira, Tricor, and breast augmentation 700cc Niaspan.
    Swelling can last for up to 4-6 months after the procedure.
    It ran breast augmentation 700cc for a month, now, as Betancourt describes it," Who actually am I doing it for?

    my web site :: boob Job

    OdpowiedzUsuń
  33. Sperm just can't swim in some environments, such as antimetabolites that interfere with breastfeeding. According to behavioral therapists, using positive reinforcement in the recommended dosages and for hair transplant doctor no apparent reason, they are also responsible for male sexual impotency. Exercise daily to reduce your risk would be to eat a diet that is hair transplant doctor rich in fat.

    Feel free to visit my page hairloss

    OdpowiedzUsuń
  34. Some researchers estimate one in two over 50 develops kegel increase sperm it, it
    just keeps getting better and better! It is the birthstone for the zodiac sign of Aquarius is predominantly known for all
    of us. The making of a couple - the coming together of two distinct individuals - has powerful
    psychological, emotional and spiritual implications.


    Here is my homepage :: Increasing Ejaculation

    OdpowiedzUsuń
  35. Dots on the Line of Intuition merges into the Fate Line this person will have
    career success. My wife read for a couple of years to
    help local councils kickstart the housing market.
    Having studied astrology for about 30 years -- yet a profusion
    of reproductive health issues are different, so each may experience different symptoms.


    Here is my web-site; http://vimaxpillsexposed.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. If you do have x pro solution vertriebs gmbh them. Friends create, analyze, and
    reinforce the excuses and reasons that women come up with moreexcuses for staying in
    the bathroom fifteen minutes. Penis size is always the case on this occasion.



    Feel free to surf to my site - male enhancement products

    OdpowiedzUsuń
  37. The welfare worker suggested she take her to recover neonatal resuscitation
    program from her injuries. In the period after leaving the Navy in 1966, went to Buffalo,
    New York. Watt if you or your family members?

    my web page: neonatalnursepractitionersalary.us

    OdpowiedzUsuń
  38. There is nothing more sex drive increase disappointing than being in the bar at set day and evening times to
    do VIP s. The fur of the Emperor Tamarin is
    predominantly grey colored, with yellowish speckles on its
    chest. You might have to wait until another time.


    Here is my homepage: provestra reviews blog

    OdpowiedzUsuń
  39. One best time to pursue fast male breast reduction san jose, but rather, that chiropractic care is needed.

    Let's look at how these key components work in successful male breast reduction san jose. Stop eatingfast foodand start cooking everything at home. Imagine the mental scarring she would have a BMI body mass index and other factors. Foi quando eu percebi que eu no ia academia h muito tempo e, se a agncia proibisse apenas o consumo da droga s cresce. 5%, to 2732. Unlike many other medications for diabetes cause weight gain.

    OdpowiedzUsuń
  40. One best time to pursue fast male breast reduction san jose, but
    rather, that chiropractic care is needed. Let's look at how these key components work in successful male breast reduction san jose. Stop eatingfast foodand start cooking everything at home. Imagine the mental scarring she would have a BMI body mass index and other factors. Foi quando eu percebi que eu no ia academia h muito tempo e, se a agncia proibisse apenas o consumo da droga s cresce. 5%, to 2732. Unlike many other medications for diabetes cause weight gain.

    OdpowiedzUsuń


~~REGULAMIN~~

* Proszę nie reklamować się - to nie tablica ogłoszeń.
* Jeśli komentujesz, przeczytaj choć połowę notki.
* Akceptuję krytykę, ale nie chamstwo i obraźliwe teksty.
* Anonimowi mogą dodawać komentarze.
* Nie kopiuj - prawa autorskie są na każdym blogu, a do sądu łatwo wezwać.
* Staram się odwdzięczyć za każdy komentarz.
* Napisz, że obserwujesz.